2008. március 7., péntek

24ezerről 12ezerre!!!!!!

Nórika második vérvétele jól sikerült,szóltam a nővérkének,onnan vegyen vért,ahol egyértelmű a véna,ne bökdössön össze-vissza (ezt már nem mondtam!),így a halántékát szúrták meg.A mai néni olyan ügyes volt,hogy rögtön megtalálta,sőt,a Nórika meg se nyikkant közben!Le a kalappal,szerdán is Ő kellett volna!
Délutánra meg is lett már az eredmény,ami a címben is látszik,"csak" a betegség miatt ugrott ki a fehérvérsejtszám (Csilla,igazad volt,köszi!),mostanra a normális tartományban leledzik!
Nagyon-nagyon megkönnyebbültünk és nagyon-nagyon örülünk!!!!!
Nórikám nemrég ébredt,egyik kezében kalács (uzsonna),másikkal lelkesen "pá-pá"-zik,időnként puszit küld,mikor mi jut eszébe,meg kell zabálni!!!!
Nagyon jó lett mára az étvágya,"műsoron kívül" is nasizik egész nap,kivétel mikor alszik.Mert még azt is pótolja,a sok betegség,köhögés,orrdugulás,hasfájás nem eredményezett nyugodt álmot.
Imáááááááááádoooooooooooooom!!!!!!!!Most meg a pici morzsákat szedegeti fel és egyenként dugdossa befelé a cseresznye-szájába!Mármint a sajátjáról beszélek,nem holmi "cseresznyéről",csak olyan formájú,dehát ezt a vak is láthatja!
Na,jólvan,abbahagyom,megyek,repdesek még pár kört a szobában,és közben agyon puszilom Nócást és várjuk haza Apát,nagyon!
Megyünk vásárolni a Tecsóba,csak előbb még megetetem a megfáradt Uramat,ma marhapörköltet főztem,imádja.Így holnap is lesz kajája,mert suliban leszek.Ja,mert már zh.-t írunk,de mondanom se kell,hatalmas meglepetésre még egy szót se tanultam...majd az éjjel.Valamennyit.Hogy görbüljön.Aztán majd "békeidőben" javítok.

3 megjegyzés:

Ewus írta...

Jajj! Egy nagyon nagy kő esett le a szívemről:) Nagyon vártam az eredményt!
Örülök, hogy ilyen jól alakult:)
Millió puszi Nektek.......

Pont.én írta...

Egy nagy kalappal a zh-hoz!

márta írta...

Valami rózsaszín itt a hangulat, hála a jóégnek!