2008. március 22., szombat

Húsvét előtt

Egész héten ment a készülődés erre a hétvégére.Nemcsak a Húsvét miatt,hanem mert pénteken volt a 29.szülinapom(mennyiiiiii???),hétfőn a Nórikánk lesz 1 éves,plász a Gábor névnapja is akkor van,szóval...
Hétközben apránként bevásároltunk,Kingával "bátorítottuk" egymást és ötleteket adtunk,mi hiányzik,közben a Gyerekeink példás türelemmel viseltettek irántunk.Kaptam Tőlük sütit,szülinapit,Erzsitől meg gyönyörű szál rózsát.
Jöttünk-mentünk,intézkedtünk,elfáradtunk.Takarítottunk,ajtót díszítettünk.
Főznöm-sütnöm már a hétvégén nem kell,mert egész héten alkottam,rengeteg a kajánk,ezen kívül természetesen mindkét nap "megyünk",nem lenne értelme.
A Gábor már nagyon izgult a szülinapom miatt,mert tavaly ugye "Nórikáztam" a kórházban,és idén nagy durranást akart,szerintem!Sikerült is...fehérarany karikafülbevalókat kaptam...gyönyörűek,el is sírtam magam!Fogalmam sincs,miből és mikor spórolta össze...!Itthon ünnepeltünk hármasban,nagyon jó volt.
Annyira jól esett,hogy olyan sokan köszöntöttek fel különböző formában,remélem,mindenkinek válaszoltam!Természetesen Anita Barátnőm volt az első,mint mindig,mióta ismerjük egymást.

1 megjegyzés:

Ewus írta...

Utólag kívánunk Neked nagyon boldog szülinapot!
Puszik.....

ui: Mi apánk is Gábor;)