2008. március 5., szerda

Itt a tavasz,vagyishogy...

Gondoltam,itt a március,már majdnem tavasz(!) van,ezért kicsit megújítom a blogunkat.
Ráfér kis csinosítás,porolás,ilyesmik.Azért alapvetően maradtunk rózsaszínűek,az olyan Nórikás,de kicsit mégis más.Meg mi amúgy is rózsaszínben látjuk a világot!Sajnos a lehetőségeim korlátozottak,de azért találtam jót.

Fáradt vagyok,nagyon fáradt.Látom a Gáboron is,ez az elmúlt betegséges időszak kicsit sok volt mindkettőnknek.Gyorsabban kellett "igazi" szülővé válnunk,mint szerettünk volna,úgy értem,majd' 10 hónapig a Kisbabánkkal semmi gond-baj nem volt,kicsit meglepőek voltak a közelmúlt eseményei.Nem baj,edzettek lettünk,most már sokkal jobban fogjuk viselni az esetleges betegségeket,kevésbé esünk talán kétségbe,magabiztosabbakká váltunk!
Most,mire meggyógyultunk és mehetnénk végre sétálni a Kingával meg az Atikával,a Kinga telefonált,hogy nagyon rosszul volt egész nap,ugyanazokkal a tünetekkel,mint mi...Szegény,nem irigylem a következő 3-4 napját!Mondtam is Neki,szerintem a lehető leghamarabb vigyék "kiküldetésbe" valamelyik Mamihoz a Kisfiút,mert nagyon vehemens ez a hülye vírus!
Nagyon édes volt a Nóri,megint!Egyrészt örülök nagyon,hogy önként és dalolva eszik,igaz,még mindig fele mennyiségeket,de nem baj;másrészt egyre jobban utánoz minket!A szánk mozgását,a mozdulatainkat.Tegnap csináltam először,mikor kicsit nyafogott,hogy pattintgattam a hüvelyk-és középső ujjammal,mintha tvisztelnék,erre Ő is úgy próbálgatta a kis kezét rendezgetni,csak Nála úgy nézett ki,mintha kasztanyettázna bőszen!Nagyot nevetett,Ő is,Mi is!
Meg kell zabálni!

Nincsenek megjegyzések: