2008. március 5., szerda

Megjegyzések

Az előző postomhoz hihetetlen bölcs és építő jellegű megjegyzések születtek,köszönöm Nektek,Lányok!!!!!!!!!
Ma voltunk a vérvételen,szétb@rmolták (nővérke fogalmazott így!) a Nórikánk kézfején a vénát,hiába mondtam,hogy olyan gumis szorítóval a könyökhajlatában találtak a múltkor is....elég csúnya lett,de túlvagyunk rajta!Édesem folyton szagolgatja,milyen fertőtlenítős szagú,olyankor rosszallóan ráncolja a homlokát,aranyos nagyon!Hiába mosom Neki,csak érzi,vagy legalábbis érezni véli.
Nóca olyat evett ma,amit le se merek írni,de majd megőrült érte,mikor az illatát megérezte rajtam,ahogy ettem.Nagyon falta volna,ha hagyom,de pár falatnál megálltunk.Elég legyen annyi,hogy kenyér volt,rajta valami olyasmi,amiről régen azt mondták,ettől lesz szép piros a baba arca,meg még a dokik is ajánlották annó,erősödjön a ded.Ebből már érthet,aki akar,látnotok kellett volna,hogy szerette.
Ma Anya már csak délig maradt velünk,ezerszer jobban vagyok,főztem is,de sokat pihenünk a Csajszimmal.
Ja,és FOGYTAAAAAAAAM!!!!!!!!Nemtom mennyit,de a Gábor is észrevette,magától mondta,pedig Ő az utolsó általában!Szóval valami jó is lett a betegségből.

Nincsenek megjegyzések: