2008. március 4., kedd

Leírni se merem,de...

sokkal jobban vagyun mindketten,mint tegnap voltunk!
Nórika már unszolás nélkül eszi meg a fél(!) adag kajákat,egyre jobb kedélyű,sokat alszik még napközben,regenerálódik a kis szervezete.
Ma megjöttek a laboreredményeink,széklete minden szempontból negatív,viszont sajnos nagyon magas a fehérvérsejtszáma!Egyelőre még nem aggódunk (annyira),mert ez lehet még a fertőzések,vírusok hozadéka,néhány nap múlva ismétlés lesz vérvételből,akkor majd többet tudunk.
Én is sokkal jobban érzem magam,nem émelygek már olyan sokat,hasmenés a múlté,csak sokat szédülök,még nem vagyok olyan virgonc.Bár Anyám szerint biztosan javulok,poénosan sokszor kiosztottam ma,belebeszéltem mindenbe,amit csinált,szóval azt mondta,"elege" van belőlem...
Kicsit rossz ez az írás-dolog,mert nem láthatók érzelmek közben,nincs az olvasóval olyan személyes kontaktus,mint egy beszélgetésnél,ezért sokminden félreérthető lehet.
Végülis igaz a mondás,hogy szóból ért az ember,ha bárkinek nem tiszta valami,meg lehet beszélni,állok elébe!

3 megjegyzés:

Pont.én írta...

Ez igazán jó hír! Ami a fehérvérsejt számot illeti, az bizti, hogy csecsemő korban sokkal magasabb a limfocitaszám a normálisnál! Egy orvos barátnőm azt mondta, mikor a mi laborunk is rémisztően magas limfocita számot hozott, hogy ilyenkor a gyereknek nincs más, amivel védekezzen, még fejlődőben van az immunrendszer. Úgyhogy szerintem minden rendben lesz!

Ewus írta...

Remélem, hogy következő laboreredmény már jó lesz!:)
Annak viszont nagyon örülök, hogy jobban vagytok:)
Puszilunk Titeket....

ui: Ha már unalmas a blogod formája, válassz új sablont! Az oldalrész és a bejegyzések úgyanúgy megmaradnak akkor is:)

márta írta...

Fogalmam nincs, mit lehet félreérteni az írásaidon...De aki olyan, az félreérti a beszédet is. Nekem volt tapasztalatom mindkét téren, és nem kellemes, ha olyat tulajdonítanak neked, ami eszedbe se jutott soha. Dehát ez van, a kommunikáció egy elég kockázatos dolog.