2008. március 9., vasárnap

Chickenfly: Az Álom












Délután voltunk sétálni és mikor hazaértünk,furcsán hidegnek éreztük a lakást.Szerencsére a Gábor mindjárt megnézte a fűtést,hát hidegek voltak a radiátorok,valamint rögtön kiderült,hogy melegvíz se nincsen!Felhívtuk a Szolgáltatót,szerencsére volt ügyeletes,aki közölte,hogy ja,hát kilyukadt valami cső,aztat szerelik és éppen az egész Városban nincs se fűtés,se semmi...
Ez már döfi!Tudom,hogy a csőtörés nem válogat,de vasárnap estére pont "jól" jött ki!
Nosza,kapta az én Uram a bográcsot és amíg vacsoráztunk,melegített két adag forró vizet,így nagyon jó kis fürdővizet rittyentettünk,a Nócás semmit se vett észre az egészből!Még szerencse,hogy nem fél8-kor vettük észre,mert akkor már biztosan nyűglődés lett volna!
Vannak kedvenc blogjaim,amiket rendszeresen olvasok,egyik ezek közül Márta "Szösszenetek" című naplója.Kicsit szomorú vagyok,ugyanis mivel Márta Férje orvos,és jó állást kapott,most mindannyian németajkú vidékre költöznek,ott próbálnak szerencsét!Nagyon fog hiányozni,mert állítása szerint legalább egy hónapig nem fogunk hallani Felőlük,amíg be nem rendezkednek!Nyilván nem a blogolás lesz az első dolga!
Várunk vissza,kedves Márta!
Másik kedvencem,akik ihletőim is voltak,Zimonyiék.Épp hatodszor hallgatok végig egy számot,amit a legutolsó postjukban találtam.A zenekar a Chickenfly,a szám címe:Az Álom.Nagyon tetszik,kattintsatok oda és hallgassatok bele,ajánlom!!!

1 megjegyzés:

márta írta...

Na köszi, majd' infarktust kaptam, blogodat olvasván, hogy kiírtál engem is ide. :) Gyönyörű ez a kicsi lány, nagyot nőtt szerintem mostanában. Szia! :)