2008. március 9., vasárnap

Nőnap

Na,hol is kezdjem...
ja,igen,szombaton reggel elmentem Bajára.Kicsit ideges voltam a zh. miatt,mert nem annyira voltam rá felkészülve.Infarktust is kaptam,mert 7kérdés volt és elsőre úgy tűnt,egy kérdésre tudom csak úgy-ahogy a választ.Kb. 10percig csak nézegettem a papírt,meg a többieket,de akkor meg a Tan nézegetett már engem,biztos azt hitte,puskázni akarok.Akartam volna én,hogyne akartam volna,de pont szemben ültem vele,a jegyzetek meg össze voltak tűzve,így nagyon kellett volna suhognom a papírokkal.Inkább összeszedtem magam és végül úgy adtam be,hogy írtam 4 oldalt és csak egy kérdés volt,amire semmit se írtam!Nem is rossz...merthát rájöttem,hogy a tárgyak közt rendes átfedések vannak,így összeszedtem innen-onnan a hallottakat.Nem tudom egyelőre eldönteni,zseniális okosságokat,vagy emeletes baromságokat írtam-e,mindenesetre bukta biztos nem lesz.Szerencsére délután kettőkor már el is engedtek minket,hamar hazaértünk.
Itthon az alvó Kislányom fogadott,meg a csillogó szemű Férjem,egy csokor virággal,Nőnap alkalmából.Meg egy másikkal a Nócának is.Ettünk kicsit,majd még volt kicsi időnk pihenni,mielőtt a Nóri felébredt.Akkor összeszedtük magunkat és felmentünk a Szüleimhez halászlézniNagyon jó volt az egész napos kavargás után együtt nevetni,ráadásul kapott a Nóca egy kiságyat,hogyha elalszik fenn,legyen saját helye!Majd teszek fel róla képet!
Hazajöttünk,aztán a Gábor el is ment,mert a Kománkkal volt találkozója,akinek ezúton is (meg az iwiw-en is és hamarosan személyesen is) kívánunk
BOLDOG NÉVNAPOT!!!!
Együtt fürödtünk a Nórival,aztán kicsit még játszottunk és ment is a csicsi ágyába.
Ma reggel megajándékozott minket a Kicsi Lányunk,mert a szokásos 3/4 8 helyett csak egy órával később ébredt fel!Nyilván azért,mert nálunk is csend volt,nem zavarta meg semmi az álmát.Kényelmesen megreggeliztünk,aztán ebben a gyönyörű időben kimentünk a vásárba,lévén a hónap 2. vasárnapja van.Vittük a Nócás babakocsiját,egy idő után el is aludt.Kicsit nézelődtünk,vettünk ezt-azt.
Szavaztunk is,aztán ebéd és a szokásos délutáni szieszta következett.Délután átjött a Reni,nagyon örült Neki a Nórika (erről is teszek fel képet) jót játszottak együtt.
És nagyjából vége is a hétvégének!Nem baj,legalább már találkozhatunk esetleg a Kingáékkal!

Észrevettétek,hányszor írtam a "kicsi" szót ebben a bejegyzésben?Kicsit túl sokszor,de most már marad így!

Nincsenek megjegyzések: