2008. április 6., vasárnap

Jár a Baba....

Még mielőtt bármit is írnék,ami a címhez kapcsolódik,hadd köszönjem meg Nektek,Kedves Olvasók,hogy vagytok nekünk!Épp ma beszéltünk erről a Gáborral,hogy többet értek,mint bármilyen védőnő,vagy ilyesmi!Sajnálom,hogy nem hamarabb kezdtem blogolni,csomó idegeskedéstől és kételytől megkímélhettem volna magunkat!

Szóval az elmúlt 2 hétben óriási haladást tett a Nócás,járás-ügyben (is)!Eleinte két kezünkbe kapaszkodva,meg-meglódulva,általában előredőlve,fejét szintén előre kitolva lépegetett.Aztán a múlt hétvégén észrevettük,hogy már szépen,egyenes tartással megy,nyoma sincs a "dőlésszögnek"!Két napja azonban egyik kezünket el-elengedi,ha érdekes dolog közelébe ér,hogy megtapogathassa!!Tegnap például kedvenc Zsirijét hozta felém nagy büszkén nevetve,másik kezét Apukája fogta!!!Aztán ma délután kijöttek hozzám a konyhába és a szekrényhez érvén mindkét mancsát kihúzta Apjáéból,hogy megtapizhassa az ajtaját,majd a sima(!) felületen támaszkodva tett pár lépést oldalra!!!!Ezt a manővert a járókában,vagy az ágy szélénél már simán abszolválja,dehát ugye ott van mibe kapaszkodni...Jah,akinek új cipője van!
Na igen,mert ma a Nóri a Gábor Szüleinél volt egész nap,"nyaralni"!Ez volt az első egész napos "kiküldetése",amikor ilyen hosszú időre nélkülünk volt!Remekül ment minden,evett,aludt,játszott,sétált,mintha mi is ott lettünk volna!
De nem voltunk,mert ma volt a napja a pesti outlet-es bevásárlásnak.Nagybevásárlást akartam írni,mert annak készült,de sajnos meg kellett állapítanunk,hogy a soroksári úti Baba-Mama Outlet még viccnek is rossz!Hozzáteszem,lehet,hogy rosszkor voltunk,DE:még mindig tele volt téli cuccokkal(vastag ruhák,hosszú ujjú body-k,szörmés cipők,április van),valamint a nagy "outlet" árnak mi nyomát se láttuk,nálunk olcsóbban lehet vásárolni,nem tudom,más városokban mi a helyzet!Például nem venném meg a body-t 850HUF-ért,Pesten,mikor itthon 600!No name,márkátlan cipők 8000HUF (nálunk ezek 4500HUF-ért elvihetőek)!Azt hittem,rosszul látok!
Most már mindegy,azért vettünk három nyári ruhácskát,de legközelebb inkább Pécsre megyünk!Bár ha tud valaki tényleg bevált outletet,ahol valóban kedvezőbbek az árak,írja meg!Ja,és legyen még választék is,mert itt az se volt!Mármint ruházati cikkekből,mást meg sem néztünk ott.És a babaápolási cikkek is nevetségesen sokba kerültek,ezért nem értem,mitől is "outlet".
Aztán körülnéztünk két közeli plázában is (felejtsd el,hogy volt bármelyikben is bababolt) és ott egy sportboltban a Gábor teljesen beleszeretett egy 18,5-es Nike,rózsaszínű cipellőbe....természetesen pont a Nóca mérete,így nem volt apelláta,EL KELLETT HOZNUNK...Szuperul áll a kis piskóta lábán,tökéletes a méret,gyönyörűen és szívesen járkált benne,mikor hazaértünk,szóval biztosan jó és kényelmes is!
Jó érzés volt kicsit kettesben kimozdulni és bár még a lépcsőházban sírva mentem lefelé az autóhoz,annyira hiányzott a Nórikánk,azért meglepően jól éreztük magunkat.És "csak" 10 percenként emlegettük a nap folyamán...

12 megjegyzés:

tinuviel írta...

Sok, hosszú sétát az új Nike cipőben... bár szerintem hamar ki fogja nőni! De addig megtesz benne jopár kiló,métert. Csak anya győzze fogni a kezét!
Puszi nketek
Csengéék

SKata írta...

Köszi Csilla:)!Szerintem is,de mindenképpen jó minőségű cipőt akartunk elsőnek,meg tovább is:)))),kíváncsi leszek,meddig lesz jó:)!

márta írta...

Nahát, ahányszor idekattintok, és látom ezt a címet, mindig azt olvasom, hogy "jön a baba". Valami dislexia, vagy ilyesmi valami kerülget...:))

SKata írta...

Márta kedves,az még lenne valami:))))!Viccnek is rossz egyelőre,mert azért kezdtem el a sulit a Baba mellett és vállaltam vele csomó kellemetlenséget-vizsgák:)-mert valszeg novembertől visszavesznek dolgozni,ovi-bölcsibe,Nóri is jön velem:),de ez még csak félpublikus:)!Majd írok egy lelkendező postot,ha aktuális lesz:)!És majd kb.5év múlva jöhet a következő csemete:)!

Névtelen írta...

A soroksári úti Baba-mama OUtlet ben már én is csalódtam egy hatalmasat tavaly:( azóta is kerülöm. Régen az volt a Megatoys,hát ég és föld.
Aranyos lehet az a kis cipellő!!!!:)

Névtelen írta...

Helló!
Én meg azt se tudom miről beszéltek? Mi az az Outlet?
A kiscipőről a kistulajdonos lábával együtt kérünk képet!!!!
Pusszanat

Névtelen írta...

Jaj,és gratula a járásmanőverhez:)

SKata írta...

Gabcsap,az Outlet egy olyan izé:),mint vmi nagy bababolt,csak elvileg sokkalta kedvezőbb áron kaphatsz meg mindent,talán azt hiszem azért,mert nem a legeslegutolsó,csak az utolsó divat szeinti holmik vannak:)!
Ma jönnek a képek,csak lemerült a gépben az elem és az a legutolsó,ami eszembe jut,hogy venni kéne:)!

REgi írta...

Én is gratulálok az első lépésekhez!!
Nagy dolog ám ez is! Nem csak a pelus elhagyása! ;)
A minőségi cipőkről meg annyit, hogy nekem egy no name cipőcske jobban bírja (3. gyerek tipeg benne), mint egy bazidrága márkás! Azóta nem vagyok hajlandó 2-3 hónapos hordásra neves cipőt venni a kicsiknek! Inkább megnézem a felépítését, és hogy fogja a bokáját!
No, nem vagyok a minőség ellen! Majd mikor már nem nő olyan gyorsan a lábuk! :) Nekem is már 3-4 éve megvan a Nike cipőm, ami remekül bírja a kiképzést még mindig! :D

SKata írta...

Köszi Regi:)!
Félre ne érts,nem a márkás cipők híve vagyok,csak az bosszant,ha a márkátlan ugyanannyiba kerül.Én végül itthon a "Maus"-t akartam megvenni,akár kettőt ezért a pénzért:),de a G. tisztára odavolt a rózsaszín Nike-csodáért:),és miután megbizonyosodtam róla,hogy megfelelően fog majd tartani,beleegyeztem!

REgi írta...

emélem te sem értesz félre! Mert én sem vagyok a márka ellen! Sőt! Az igazsághoz tartozik, hogy mi örököltünk ilyen cuccokat!
A beleszeretni valamibe, azt is ismerem! :)
Csak olyan kár, hogy 2-3 hónap után, szinte ugyan olyan állapotba teheted a szekrénybe! :(
No, demajd a hugicái öröklik! Igaz?? ;)

SKata írta...

Hehe,Regi,ezzel egyetértünk:),valóban tovább szándékozom adni:)!2-3hónapig jó lesz:)?Csak reménykedem,hogy ilyen sokáig:)))))!