2008. április 1., kedd

Szépítkezés

Hát ez hihetetlen!Majdnem elájultam ma reggel,mikor a Nórika elvette pelenkázás közben a hajkeféjét a polcról és szabályosan MEGFÉSÜLKÖDÖTT!!!!!!Igaz,hátrafelé fésülte és nem tudtam meggyőzni,hogy még rövid ahhoz a haja,hogy copfot csináljunk,de nagyon édes volt!A Gábor már mondta szombaton,mikor megjöttem Bajáról,hogy szépítkezett a Kislánya,de akkor nekem nem akarta produkálni magát.De most...!
Jaj,annyira utálom magam emiatt,mármint hogy mindenkinek dicsekszem a Nórikával és produkáltatom,hogy "intsél pápát",meg "hol az okos fejed" és "hol az Apa" meg most ez a "fésülködjél meg szépen" is jön fel a listán!Pedig hogy megfogadtam,hogy nem fogok cirkuszi majmot csinálni a gyerekemből...igaz,azt is megfogadtam,hogy nem vágjuk le egyszer se a haját,valamint nem lesz járókája és tessék!Hiába,gyakorlat teszi a mestert,vagy mi,azaz evés közben jön meg az étvágy,meg ilyenek!
Na,ezek egyik se pont ide illik,de azért értitek a lényeget?!

6 megjegyzés:

márta írta...

Értjük hát, hogyne! Hiszen a mi gyerekeink is a legügyesebbek a világon! :) Szülőknek az elfogultság kötelező!

Pont.én írta...

Kata. Ember tervez.... gyermek végez! ;)Érted! Amúgy én is előre rettegek ettől a mutatványozástól!

Névtelen írta...

Szia!
Szerintem,az ha "produkéltatjuk" a gyereket,nem azt jelenti,hogy majmot csinálunk belőle. Ha szereti mutatni,amit tud,akkor pláne. Örömet okoz magának is,és a szüleinek is,azzal,hogy megmutatja és gyakorolja,azt,amit már tud:)
A kis ügyes:)
Pusza

SKata írta...

Tomibeni (Jaj írdd meg légyszi a keresztneved:) )!Örülünk Nektek,meg fogunk látogatni!
Úgy értem,azt nem szeretném,hogy idejekorán beleunjon a tanulásba,vagyis...pl. Tesómat kiskorunkban teljesen elnyomtam:),mert én mindig mindent meg akartam mutatni és én akartam mondani és Őt is bíztattam és csinálta is az elején,de aztán beleúnt és visszahúzódó lett...nemtom,érthető volt valamennyire:)))?

Névtelen írta...

Érthető,persze. De ez egy egészen más szemszög,mint amit a postban leírtál :))
Tomi és Beni a fiaim,én gabcsap vagyok,ha úgy rövidebb leírni:DDD
Látogass meg minket,szeretettel várunk(Grétinél kint vagyunk:)

SKata írta...

Kedves Gabcsap:)))!Azért örülök,hogy egyetértünk;)!
Már be is (vagy ki is?hehe) linkeltelek Benneteket:)!