2008. július 8., kedd

Oszkárnak (és Pirosanorákosnak,mielőtt jön és reklamál:-D),

aki ugyan nem tudja,mi a "stájsz",de rettentően örülök,hogy időről-időre olvas minket:-DDDDDDDDDD!!!!
Szóval akkor közkívánatra a "stájsz" szerintem olyan valami,mint a "sztori",a "történet",egy érzés.Úgy értettem,hogy....jajj,inkább konkrét példával:Ágikabarátnőmmel nagyon egy hullámhosszon bírunk lenni elég sokszor,és olyankor elég,ha csak egymásra nézünk és a másik rögtön tudja,min kell röhögni,vagy mit kell nézni,min kell felháborodni,vagy kitárgyalni!Szavak nélkül is...!(Sajnos Ő most eléggé beteg,meg lázas,jobbulást innen is,hallod?????)
Így értettem,hogy írok valamiről,mondjuk gyereknevelés terén és ezek a kedves Olvasók tudják,miről beszélek,mi a "stájsz":-DDDD,mert Ők is hasonló cipőben járnak,vagy egyáltalán,empátiájuk van,ahogy Oszkárnak is,aki előre azon nevetgélt magában,amikor majd a Nórika lelkesen üvegpoharat dobálgat szerte-szana a szobában:-DDDDD,nesze neked örökké elégedetlenkedő anya,mér nem jó,ha a gyerek cumisüveget szopogat:-DDDD!
A Jóisten tartson meg Benneteket nekem:-DDDDD!!!!
Minek az ellenségek,szokták mondani,ha vannak a Barátok is,ugyebár:-DDDD!
Szóval végezetül azt akartam ezzel mondani,hogy csak nyugodtan tessenek időnként az orromra koppintani,ha hülyeségre készülök,hogy "nemúgyvanaz",nem kell feltétlenül egyetérteni mindennel,naaaaaagyon szeretek vitatkozni:-DDD!




Myspace Page Dividers
Myspace Comments

5 megjegyzés:

tinuviel írta...

Értjük ám a dörgést, Kata! No nem a viharosat!!!!

Amúgy igazán irígy vagyok az Ágibarátnődre, akinek én is jobbulást kívánok. Az én drága Bogibarátnőm 250 km-re van tőlem, és így bizony nehéz összekacsintani... Persze telefon, miegymás, node ő 2 gyerekkel, én egyel... erm. Sajnos sok az a távolság, node ezt a témát egyszermár kiveséztük. De tényleg jó kis bloggercsalád van itt alakulóban!
Csilla

Névtelen írta...

Én is irigykedem a barátnőd miatt! Sajna az én legjobb barátnőm nagyon messze van.... :-(

Laszlo írta...

:)))

Stájsz, stájsz.

De azért igazad van, hogy a kismamák jobban értik a stájszot.

Laszlo írta...

És köszönöm ezt a hatalmas megtiszteltetést, hogy nekem dedikáltál egy bejegyzést! :D

Renáta baba írta...

Ugyanez a helyzet az én barátnőmmel.Ő Pesten én Váradon,párszáz km.Úgy látszik nem vagyok egyedül.