2008. november 4., kedd

Hazajöttünk!!!!



Köszönjük a sok aggódó kommentet és gyógyító energiákat és imákat!!!!!

Sajnos,van akin ezek már nem segítenek.Amilyen örömmel ültem le ide,annyira rossz lett a kedvem egyből és alig látok a könnyeimtől.Regitől kaptam a hírt,hogy hiába a sok jóakarat és országos szintű összefogás,sajnos a szegedi súlyos-beteg 7 hónapos Kisfiú,akiről már írtam,Botika,feladta a küzdelmet és már az Angyalok vigyáznak Rá.
Egy Édesanyának vagy Édesapának sem lenne szabad túlélnie a Gyermekét.Hál'istennek fogalmam sincs,min mehetnek most keresztül,de nagyon sok erőt és kitartást kívánok Nekik az elkövetkezőkre!!!
Isten nyugosztalja!

Ma délelőtt 10órakor meglett a tüdőröntgen eredménye is.Kicsit izgultam,mert már csak ez választott el minket a "szabadulástól",de kétszer is le kellett mennünk,mert először szemből csinálták,de mintha látott volna valami foltot a Doktornő,ismétlést kért oldalról is.Szerencsére Nóri jól viselte,állva készítették a felvételt,nem úgy,mint februárban.Negatív lett,így "csak" bronchitis lett a végeredményünk.Nesze neked,borostyánkő nyaklánc,meg Aloé...azért nem vesztettem el teljesen a hitem bennük,csupán meginogtam,de ugyanúgy használni fogjuk mindkettőt továbbra is!
Nórika nagyon boldog volt,mikor a Karcsipapa hazahozott minket(Gábor sajnos dolgozott,Anyukámék meg már mindketten totál betegek),Ő szerencsére ki tudott ugrani a cégétől.
Szóval egész délelőtt örömködött a Nóri az itthon hagyott játékoknak,meg nassolt és ivott megállás nélkül....a kórházban nem estek ilyen jól Neki ezek a dolgok,bár nagyon jól elvolt,le a kalappal előtte,kicsi Tünemény (hehe,egyszer csak azon vettem észre magam dél körül,hogy számolom,hányszor töltöttem tele az üvegét,mert a nővér kérdezni fogja,jájj)!!!!!
Aztán megebédeltünk és dacára az egész délelőtti evészetnek,annyit evett,mint a kapások,közben huncutkodott,rötyögött mindenen.Ebéd után letettem aludni és még mindig alszik,pedig ma csak 8-kor ébredt,és már 13h-kor ágyban volt,most meg mindjárt 16h...!Hát igen,sokat számít,hogy nyugalom van,kevés ajtócsapkodás,nincs folyton lázmérőzés meg ilyesmik.
Már várom,mikor ébred,közben leszedtem a száraz ruhát,mert a Drága Gábor még mosott is,aztán mostam újabb adagot,kiteregettem,felsöpörtem mindenhol,felmostam,telefonokat fogadtam,kipakoltam,bepakoltam....engem se kell majd altatni.
Ha hazajött a Gábor,akkor még visszaugrunk a kórházba,mert a Nővérkéknek szeretnék vinni egy kis ezt-azt,annyira rendesek voltak,megérdemlik!
Holnap délelőtt meg a kórházi Doktornőnkhöz is be kell mennünk,mert ír fel receptre inhaláló készüléket,nagyon bevált a Nócikának benn is.




glitter-graphics.com

4 megjegyzés:

Pont.én írta...

Én is most olvastam a hírt! Isten Veled Botika! Vigyázz a szüleidre onnan fentről! Kívánom mindenkinek, hogy ne kelljen ilyet átélnie!!!!!!

Nektek meg további jobbulást, erősödést! Nyárára egy kis sós levegő a Nórinak, szerintem az sokat segítene: tenger vagy sóbánya!
Pusza
Csilla

SKata írta...

Csilla,a tengeres ötletedet majd továbbítom a Gábornak:)!

Névtelen írta...

Örülök, hogy jobban vagytok és hogy nem lett semmi "komoly" baja Nórinak! Én még a sós levegő mellett a hideg párásítót ajánlanám.
Időközben megkaptuk a csomagot, nagyon köszönjük, azóta Lillus csak "Nóni nyuszó"-ként emlegeti a kisállatot! :)
Puszi!

ilgya írta...

Jaj szegénykéim nem is tudtam,hogy mi történt veletek,annyira a saját sebeimmel voltam elfoglalva. Szegény pici Nórika te egy kis hős vagy! Anyának is jár a puszi!!
A párásító tényleg nem rossz,persze amíg el nem juttok a tengerhez. Itt Vecsésen például van sóbarlang (vagyis egy szoba) felétek nincs hasonló?