2008. november 26., szerda

Hideg van...







...Nórika kapott ezért egy gyönyörű halványpiros bundás bakancsot!Mit szóltok hozzá?
Vicces volt,mikor itthon először ráadtam,mert ugye vastag talpú,és ahogy letettem a földre,kétségbeesetten kapaszkodott a kezembe,mintha attól félt volna,hogy leesik róla...aztán fogtam a kezét persze,meg csodáltam nagyon,aztán eltereltem a figyelmét és szerencsére megjött a Gábor és elájult Ő is,szóval azóta megbarátkoztak egymással.Olyannyira,hogy nem nagyon hajlandó beülni a kocsijába,inkább sétálni akar állandóan...
Új kedvenc játéka lett a Nórinak.Napjában ezerszer végigkérdezi:"Apa?Mama?Papa?Dé(di)?Vauvau?"És mesélnem kell,ki hol van és mit csinál éppen,miért nincs velünk.Mindezt mókás és nagyon kifejező mimikával kíséri.
Ma is gyalog voltunk sétálni,munkaügyben voltam egyeztetni az oviban.Egyszerűen nem volt kedvem hisztizni Vele a babakocsi miatt,így nekiindultunk.Nagyon jól bírta,le a kalappal!Azért szerintem azt a Kislányom se bánta,hogy hazafelé volt buszunk...
Január elején kezdek majd,ha a Nórika is úgy akarja,akár már jöhet is velem,de szerintem a leendő Kolléganőm is azon a véleményen lesz,hogy 1-2 hetet dolgozzak és csak utána jöjjön.Legalább nekem ismerős legyen a terep.Szerencsére külön szoktatási időt nem kell számolnunk...
Gőzerővel készítem a szegedi bölcsis gyakorlat jegyzőkönyveit,hogy át tudjam küldeni ellenőrzésre,majd vissza is érjen a módosításokkal és végül a végső,kijavított változatot még Karácsony előtt megkapják.Ezt a cécót!!!
Elegem van már kicsit belőle,mert van olyan a jegyzetek közt,ahol még a saját írásomat se tudom kisilabizálni,annyira gyorsan körmöltem.Majd improvizálok.
Egyszer december elején még a pécsi módszertani bölcsibe is megyünk a Vezetőnőmmel meg a Kolléganőmmel,körbeszimatolni.
És rajzból 27 db rajzot-festményt kell vizsga helyett(!) bemutatni,meg 5 agyagból készült akármit,nagyon hiányzik ez most!
El kellene kezdeni írni a szakdolgozatot is,jövő héten tudunk találkozni a konzulensünkkel.
Meg egy 6-8 oldalas műelemzést is le kell adni gyermekirodalomból.
És a matek vizsga.....ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Dehát egyszerre csak egy lépést és majd szépen,fontossági sorrendben meglesz minden.
Remélem:-)!
Kaptam a Férjemtől névnapomra egy gyönyörű csokor rózsát és Ő is kapott névnapomra egy nyomtatót,ami szkenner és fénymásoló is egyben,hehe.Amúgy nagyon jó áron volt és muszáj volt már vennünk,mert rengeteget kell nyomtatnom,fénymásolni és van mikor az utolsó pillanatban készülök el,így nem mindig van idő átvinni pendrive-on a Karcsipapához,így egyszerűbb sokkal!




glitter-graphics.com

4 megjegyzés:

REgi írta...

Isten éltessen Kata névnapod alkalmából!
Most irulok-pirulok, hogy tegnap nem értem ide! Bocsi!
Azért puszillak ezerrel!
És szép Nórinak a bakancsa is!
Majd még jövök, de most megyek aludni!
Pá!

Névtelen írta...

Jujujj, utólag is nagyon boldog névnapot! :)
A cipő nagyon klassz, milyen és hol vettétek?
Lillusnak még mindig nincs, pedig most már nagyon időszerű lesz, azt hiszem!

SKata írta...

Jájj,Lányok,nem azért írtam a névnapomról,hogy kényelmetlenül érezzétek Magatokat,különösen,hogy én se vagyok valami köszöntős tipus,inkább gyakrabban elfelejtős:))!
Köszönöm a köszöntést:)))))!
Timi,ugyanott vettük,ahol eddigi cipőit is,elvileg Maus márka ez is és tiszta egy merő bunda mindenhol,mégis könnyű,nem is volt olyan vészes,5900HUF (úgy meg főleg,hogy ajándékba kapta:) ).

Renáta baba írta...

Utólag is boldog névnapot Kata!!!A kiscsizma nagyon szép,jó vásár volt!!