2008. december 2., kedd

Ez már sok :-(((((((

Kedves jó Barátunk ma délután felakasztotta magát:-((((
Súlyos depresszióval küzdött egy ideje...folyton volt Mellette valaki,kivéve ma délután,néhány órára...és ezt az utat választotta.
Mindig Ő segített mindenki baján,folyton ott volt,ha bárkinek bármi baja volt...Ő segített az én magánéleti válságomon is néhány éve..
Borzasztó,nem értem....fizikai fájdalmat érzek...hogy tehette ezt:-((((???????

Feri,nyugodj békében:-(((((((((((((((((((((((((((((!!!!!!!!!!



glitter-graphics.com

8 megjegyzés:

Mária írta...

Nagyon-nagyon sajnálom. Ez már tényleg sok és érthetetlen. Nálunk itt éppen ezért határozta el a Nemes Tanács, hogy ezt meg kell előzni, szűrni kell, mindent tőlünk telhetőt meg kell tenni. Bár ... Ha ti tudtátok volna előre... Nem tudom, hogy mennyire sikeresen lehet kiszűrni őket. Jó lenne, ha lehetne segíteni rajtuk.
Részvétem.

Pont.én írta...

Jaj Kata! Annyira sajnálom! Sajnos így ünnepek közeledtével megszaporodnak az öngyilkos esetek. De annak ellenére hogy ismerem a statisztikákat, a rátákat, sokmindent tanultam róla, annak ellenére nehéz ezt ésszel felmérni. Sajnálom! Vigyázzatok magatokra!
Részvétem a gyászoló családnak.

SKata írta...

Mária köszönöm a kedves szavakat!Gyere máskor is,ígérem,lesznek vidámabb témák is.
Sajnos Rajta az orvosa nem annyira segített,mert már jópár éve átesett hasonló krízisen,mikor a felsége otthagyta Őt a két kicsi gyerekkel.De Ők tartották akkor Benne a lelket,felépült.Most meg amúgy is elég rossz bőrben volt és a Dokija próbálgatott Rajta mindenféle gyógyszert,elég gyengéket.Sajnos Ő pedig már nem tudta kivárni,míg a legújabb talán hat...:(!

SKata írta...

Jaj,Csilla,köszönöm,te mindig velem vagy:(!Szegény nagyon-nagyon rosszul volt,beszéltem Vele telefonon,tiszta kataton volt a hangja...semmilyen érzelem...iszonyat volt hallgatni:(!
Annyi igazi barátja volt,mindenki szerette,Ő volt tipikusan az az ember,aki még a legbunkóbbakat se bántotta meg soha...akinek mindig volt valami köztes megoldás a tarsolyában,ha vita volt...kórustársam volt...alig aludtam az éjjel.Annyira megrázott,hogy kisgyerekkorom óta először féltem a sötétben:(((((.

Mária írta...

Tényleg nagyon sajnálom, Kata. Hiába próbáltak neki segíteni.
Van egy nagyon kedves barátnőm az ország másik felében. Amikor innen elköltöztek, elment katonának, ő ott lett depressziós. Hihetetlen volt számomra. A férje tudott neki segíteni. Ott hagyta a munkáját és haza költöztek a szülőfalujukba. Most született meg 3. kislányuk, minden rendben van. Remélem, hogy többet nem lesz lelki beteg.

Köszönöm a kedves invitálást, jövök máskor is természetesen.

Névtelen írta...

Hát sajna nem tudok mit mondani erre.. Mint már irtam közelröl találkoztam ezzel az iszonyatos borzalommal.. Sajnálom nagyon... :-( Részvétem a családjának s neked is.. Ha bármiben segíthetek csak szólj.

SKata írta...

Mária,látod,neki is barát segített...kivéve azt a 2-3órát,amikor Neki is a saját életét kellett élnie,férje súlyos beteg.
Sajnos azt kell mondanom,hogy örökké nem foghatta a kezét valaki és valószínűleg készülhetett erre...

SKata írta...

Kriszta,tudom-tudom...
Máris segítettél,köszönöm!!!!!!!