2009. április 2., csütörtök

Válság van... (???????????????)

Ma hogy jártam....
Még mindig nem találtam meg az órát,amit a Férjemtől kapok/kaptam :-))szülinapomra.
Délután 5-ig van nyitva az órás,gondoltam,odarohanok,megnézem,mit tud ajánlani.Öt előtt 5 perccel értem oda,zárva volt...
Mindegy,mellette egy zoknis-harisnyás bolt,pár perc,odaérek még 5 előtt.Mondjuk ötkor értem oda pontosan,az igaz.Ajtó nem nyílik,benn még vevők.Azt hittem,akad,erre kirontott az eladó,mondván,már zárva vannak!
Aaaaajhaaaa....örülök,hogy a hatalmas válság kellős közepén ilyen jól mennek vállalkozások!Ezért inkább nem is mérgelődök,csak (de tényleg) csendesen örülök.
És elképzeltem,hogy amikor az Ofotértben dolgoztam,mondjuk ötkor (ami a zárás ideje)bejött egy vásárló és én elküldtem volna...másnap nem is kellett volna már bemennem!Volt,hogy még fél7-kor is benn voltam,mert egy család 8 szemüveget rendelt és abból ugye jutalékom volt.És nyeltem és kedves voltam.Aztán örültem,amikor megkaptam a fizum.
De ez...



glitter-graphics.com

1 megjegyzés:

Anikó írta...

Nekem is vannak ilyen kedves magyar-kereskedős élményeim. A mamutban a MarksandSpencerben nézelődtem, vásároltam volna, választottam öt ruhadarabot, de csak négyet lehetett bevinni a próbafülkébe. Egyet ott kellet hagynom a próbafülkés eladónál, hogyha majd egyet kiadok, azt majd beadja. Kész voltam, kiadtam egyet, hogy akkor kérem azt a felsőt,
Milyet is.... jaa? Azt nem tudom... biztos visszavitte a kolléganőm....
De már annyit nem tudott kinyögni hogy bocs....
Hát ott hagytam mindent... Ha utálod az embereket NE DOLGOZZ EMBEREKKEL!!! Vazze! lapátolj krumplit!!!