2009. december 23., szerda

Csodák márpedig vannak-avagy jótett helyébe...

Vasárnap nem indult az autónk,mikor szánkózni készültünk és befagyott a két hátsó ajtó is.Akkor még nem foglalkoztunk annyira a dologgal,Czirával mentünk a szánkópályához és vártuk az enyhébb időt,hogy tudjuk használni a Zasztit.
Aztán hiába az enyhülés,nem indult...behúzta a Gábor az Apukájával,semmi.Kész.Karácsony előtt elromlott,nincs mese,irány a szerelő.
Megnézték és közölték,súlyos a baj,idén már tutira nem lesz kész,nem is beszélve az áráról...Gábor nagyon szomorú és rosszkedvű lett,hiába engedték el Őket már kettőkor,hogy majd 2010.(de furi:-) ) január 6.-án menjenek legközelebb.
Próbáltam vigasztalni,de kevés sikerrel,végül azt mondtam:"Ne aggódj,olyan nincs,hogy ma legalább két emberrel jót tettünk (de inkább többel,hisz' én is fűnek-fának elmesélném és örömködnénk) és a Sors ne segítene nekünk is most akkor kicsit!"
ÉS!!!!!
Nem telt el 20 perc,csörgött az Apukája,hogy semmi baja az autónak,csak alig volt benne benzin és az is befagyott...sajna elromlott a benzinszintmérő,így fordulhatott elő ez a "csúfság" velünk:-))).
Szóval mehetett érte a Gábor és jól "megitatta" szegény szomjas Zasztit!!!

Ja,és még egy vicces dolog:tavaly Szenteste előtti estén a telefonom beesett a fürdővízbe,pedig nagyon vigyáztam és vigyázok is rá,a Gábor pedig nagy műbalhét csapott...közben nevetett a markába csendesen,hisz már becsomagolva várta a Karácsonyt az új telefonom...teljesen véletlenül.Az idei Karácsonyról csak annyit,hogy szombaton vastag,nehéz könyveket pakoltam,az egyiknek a sarka beleakadt a gyűrűmbe és szó szerint letörte-tépte rólam...nem sérült a kezem,de ünnepélyesen bejelentem,hogy ezt jelnek tekintem...:-DDDD!
Húúúú,de kíváncsi vagyok!!!De arra sokkal jobban,hogy ki mit fog szólni az ajándékához!Még egyet kell aludni,plász a délutáni alvást,bár azt csak Nórika fogja abszolválni,nekünk más,valami "angyali" dolgunk lesz:-)))!



glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: