2009. december 23., szerda

Ti is csatlakozzatok!!!

A részletek Szilb-nél olvashatóak...Azaz csak lennének,mert titkos a blog,de ez egy felhívás és annyira jó megfogalmazás,hogy ehhez én már nem is teszek hozzá semmit,csak kérem utólag is a Szerző engedélyét,hogy kitehessem itt a gondolatait!!!

A lényeg:szerezzünk örömet idegeneknek:-)))!!!!

Hajrá,mi már megyünk is Nórikával!!!!

"Olvastam ma egy csodaszép, megható, tündéri történetet. Pécsett egy padon valaki ajándékot lelt. Egy idegentől. Kis levéllel, "Kedves idegen" megszólítással, "Boldog Karácsonyt" kívánsággal...

Mióta csak olvastam, Ágnes altatása közben végig csak e történetre tudtam gondolni. Micsoda fantasztikus ötlet... Micsoda kedvesség... Micsoda meglepetést, örömet lehet vele okozni... Mennyire ezerszer jobban benne van "A KARÁCSONY", mint a megannyi "Jaj mit vegyek Z-nek" gyötrődésben...
Mire elaludt Ágnes, már tudtam, hogy el fogom lopni az ötletet... egyszerűen muszáj nekem is megtennem. Muszáj, hogy részese lehessek az élménynek... Letettem a lányt, és kimentem a konyhába körbenézni: mit is adhatnék?
Találtam a spejzban egy jó állapotú, de picit már gyűrött karácsony díszszatyrot. Biztosan tavaly kaptunk benne valamit... Ez lett a csomagolás. A tartalom pedig 3 szaloncukor, néhány szem mogyoró, 3 különböző teafilter, egy szem teamécses, egyetlen szál füstölő. Egy fehér borítékban egy sima papírlapon a jókívánság - azért is fontos, hogy aki megtalálja tudja, hogy a csomag tényleg az övé. Tettem a borítékba még egy kupont is (parfümöt lehet vele venni még az idén, nekem biztosan nem kell).


Olyan boldog lelkesedés áradt szét bennem a csomag készítése közben, mint két éve, mikor titokban fűztem fel nap mint nap a gyöngyszemeket férjem mécsestartójára... vagy mint még korábban, gyerekkoromban...nagyon kicsi lehettem, talán ovis... (a konkrét eseményre már nem is emlékszem, csak az érzésre).
Először úgy képzeltem, titkos kis csíny lesz, senkinek sem árulom el, még a férjemnek sem. Aztán mire a csomag elkészült, meggondoltam magam. Kikiáltom az egész világnak az ötletet, és felhívást csinálok belőle!


Kedves mindenki, akik olvastok! Kövessük együtt a pécsi kreatív jótevő példáját, és okozzunk másoknak meglepetést, örömet! Nem kell nagy ajándék... Mégis úgy fognak örülni, akik megtalálják, biztos vagyok benne... és annyira de annyira jó móka adni!

(Az eredeti írás szerzőjének - ti. ahol olvastam a pécsi történetet - pedig ezúton is köszönöm, hogy megírta azt a bejegyzést... nagyon nagy örömet szerzett vele...)"

Ezek lettek a mi meglepetéseink.Az egyiket a kedvenc buszmegállónkba tettük,a másikat pedig egy forgalmas helyen levő padra.Nórika is nagyon élvezte!!!




glitter-graphics.com

2 megjegyzés:

Sziszi írta...

Karácsony

A szeretet nem csupán egy napra kell szóljon,
Minden napon a szívedben daloljon,
De van egy este mikor összeül a család,
S igazi melegség tölti meg a szobát.

Anya süt, főz szorgosan,
Az asztalt megteríti szépen, gondosan.
Mindenki izgatott, megszólal a csengő,
S szobában áll már a feldíszített fenyő.

A család körbeállja, csillognak a szemek,
Az ajándék-bontást várják a gyermekek,
Közösen mondanak el egy-egy imát,
Ezután meglesik a csomagok titkát..

Ha egész évben nem is, de most van idő egymásra,
Mindenkinek szüksége van egy kis megnyugvásra.
Ma este barátaim szánjunk időt mi is a családra,
De ne feledjük: Nem csupán egy napunk van a boldogságra!

Boldog és békés Karácsonyt kívánunk!
Sok szeretettel: Szisziék
Csatlakozunk!

SzKriszti írta...

Engedély megadva ;)