2010. január 14., csütörtök

Adeno+baktérium

Nórinak és nekem is rossz esténk volt tegnap,Ő 37,6 én 38,2 lázzal.Anyukámék csillapították Neki,gyors és teljes sikerrel és nekem is használt az Ügyeleten felírt Nurofen,éjfélkor már csak 37,6 volt!Ennek fele sem tréfa,gyerünk vissza az orvoshoz!
Mindkettőnknél bakteriális felülfertőződés,tehát antibiotikum:-((.Nóri nagyon köhög továbbra is,így Anyáék nem is adták be már Neki reggel a köptetőt,amire a Dokibácsi is rábólintott,nem szakított fel semmit,tüdeje szerencsére továbbra is tiszta!
(Lehet,hogy kinőtte az asztmáááát???)
Holnap kell kezdeni újra,most rózsaszín Rhinathiol-lal próbálkozunk.Ez van.
Nórit kedden kell visszavinnünk,nekem szerdáig szól a "kimenőm".Tehát csütörtökön kezdjük az ovit,ha minden rendben lesz!
Holnap itthon lesz velünk a Gábor,hogy ápoljon minket :-))).
Jelenleg Nórinak nincs hőemelkedése,mérsékelten vacsizott is és jól iszik,nekem meg kezd felkúszni megint...
Ágimama és Lacipapa is belekeveredtek,a Mama reggel hívott,elég beteges volt a hangja,de Apa annyira be van rekedve,hogy csak na!
Sikeresen megfertőztük:-(!
Köszönöm Nektek az aggódást!!!!



glitter-graphics.com

4 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta...

Gyógyulást kivánok Nektek.
Jó a Nike cuccod:)

Zsófi írta...

Gyógyuljatok meg hamar mindannyian!!!!!!

Ewus írta...

Gyors jobbulást!

Pont.én írta...

Remélem már jobban vagytok! Sajna Csengét is utólérte ugyanez a nyavaja!