2010. január 20., szerda

Javulás

Tegnap,azaz kedden vittem vissza a Nórit a Dokibácsihoz,azt mondta,hall 1 szörcs-zörejt,szóval maradjon még a köptető és hétfőtől indulhat az ovi.
Amúgy már jól vagyunk,de így mehet vissza a Borimamiékhoz "továbbképzésre",hisz én csütörtöktől dolgozom már.Amúgy ez a kis vírusos-bacis betegség jól kiszúrt velem,már egész jól voltunk múlt hét közepén,haza is hoztuk a Nórit,erre kötőhártya gyulladásos lett a szemem:-(!Nóri villámsebességgel vissza a Mamiékhoz...még szerencse,hogy olyan jól érezte Magát,nem tiltakozott a kavarodás ellen.
Aztán hétfőre jól lettem már én is,visszavittem a Csábi Márta doktornőhöz is,a szokásos féléves asztma-kontrollra,ott is minden Ok!
Azóta itthon vagyunk,nagyon jó:-)))!
Gábornak ma és holnap vannak az OKJ-s szóbeli vizsgái,tiszta izgalom,nagyon drukkolunk Neki és nagyon szeretjük!!!



glitter-graphics.com

1 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta...

Na végre lassan minden okés lesz:)