2010. január 10., vasárnap

Kontroll

Január 5.-én,kedden voltunk a szokásos 3 havi kontrollon Pécsen,a Csábi doktornőnél.A Nővéreknek és egy Orvosnak sikerült minden eddigi rekordot megdönteniük,ötször szúrták meg a Nórit,mire sikerült vénát találniuk :-S...a végén már én is sírtam,Nórinak csurom könny lett a drága kis selyem haja a sok sírástól:-(.Kiabálta,hogy:"Anyuci,szeretlek,segíts!".Tehetetlenségemben csak öleltem,amilyen szorosan tudtam,de ha picit is elhúzódtam,már ölelt is és húzott vissza a szabad karjával.A Gábort sem engedte ki,Neki simogatnia kellett a lábacskáját.Végül nagy nehezen sikerült,lefolyt a két kémcső,de most a gyógyszerszintet nem tudták ellenőrizni,mert nem volt a labornak valami reagens,ami ehhez kel (Felháborító amúgy!!!Tudták,hogy nem lehet elvégezni a vizsgálatot,tudták,hogy Szekszárdról bumlizunk le,hogy szakad a hó az egész országban,mégse szóltak,hogy adnak másik időpontot!!!),így csak azt nézték,rendben van-e minden a májával,meg az egyebekkel,aminek a Convulex esetleg árthat.Végül beszéltünk a Doktornővel,megvizsgálta a Nórit és mindent rendben talált.Az pedig tényleg már csak mellékes,hogy a Doktornő kérésére elmondtam,miben mennyit fejlődött a Kislányunk,de még mindig ugyanazt a jellemzést adták a papíron,amit már jó fél éve...na mindegy.Következő kontroll tavasszal.



glitter-graphics.com

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Szegény kicsi Tündérke...Annyira utálom az ilyet én is.Én is ilyenkor legszívesebben felkapnám a gyereket és el vinném onnan a csudába...Miért kell ilyen balfékeket oda engedni,hogy a piciken gyakoroljanak???Nagyon fel tud ez háborítani.
Miért kell orvoshoz járnotok?
Ez a korház,vagy a klinika ahol voltatok?

Pont.én írta...

Édes drága jó.... nénikéjük! Hogy a fenébe bírnak ennyire érzéketlenek lenni az egészségügyben néha!