2010. március 31., szerda

Gyógyító kép...nézegessétek:-)!
Ma már sokkal jobban van a Kicsi Lányunk!!!A fülszúrás után gyorsan megkönnyebbült és azóta sem panaszkodott fájdalomra!Azt nem is írtam az előzőben,hogy mikor végzett a Doktornő,a következőt mondta:"Köszönöm,hogy megengedte,hogy felszúrjam!"Ekkor nyugodtam meg 100%-osan,hogy helyesen cselekedtem,hiszen nagyon ronda állapotban lehetett a Nórikám jobb füle (bal szerencsére szépséges) ha a Dokinő ezt mondta...Tehát lehet egy orvos szúrás vagy nem szúrás párti,vannak olyan esetek,amikor nincs mit tenni és én igazán nem szerettem volna még egy ilyen délutánt-estét a Lányomnak,mint a hétfői!Szóval délután szépen kivettem a gyógyszeres vattát a füléből és majd holnap megyünk kontrollra.Annyira jó kedve volt délután és este,hogy majd' megzabáltam!!!Folyton bohóckodott és nevetgélt,hatalmasat vacsorázott és jó hosszan fürödtünk,persze közben fenyegetni kellett,mert folyton úgy intézte a dolgokat:-DDD,hogy víz kerülhessen a fülébe...szerencsére sikerült megóvnom Őt ettől,de még az éjjel is arról álmodtam,hogy sírok tehetetlenségemben,mert lebukik a víz alá és nem tudom megfogni időben:-DD...kicsit kivagyok,asszem:-D...
De biztos a gyógyulás útjára lépett,mert tegnap "hasírtot és pummmppéét" (fasírt és krumplifőzelék,ki is tudja így mondani,de ez egy közös viccük a Borimamáékkal) kért ebédre,ma pedig pörit,a tegnapi vacsija pedig spagetti volt,álá ápdét :-)...
De mondjuk jó is,hogy emberes kajákat kíván,mert a Gábor is jól jár így,mire este 10-kor végre haza vergődik,éhesen,holtfáradtan...szerencse,hogy 9-re kell mennie a héten,így reggel jól elvagyunk hármasban,mielőtt elköszön.

Ma nagyon kedves üzenetet kaptam a Ruhafalvás Ritától&Dorkától,nagyon jól esett a figyelmességük!Ötletet is adtak,a fülfájásra próbáljuk ki a gyógysapkát,mert azt talán nem kapkodják le a gyerekek.


glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: