2010. március 30., kedd

Semmi jó


A legutolsó bejegyzésem óta ismét itthon vagyunk a Nórikával.Szülinapja másnapján ismét laringitiszes rohama volt éjjel,negyed 2-kor kezdte és reggel 6-kor már úgy voltam,irány a kórház,annyira nem akart javulni az állapota...aztán lassacskán jobban lett.A dokitól megkaptuk a szokásos útmutatást,hétfőre már egészen jól volt,szépen felszakadt a köhögése,jókedélyű lett.Aztán kedden délután egyszercsak jött,hogy fáj a füle.Ó,kérdezem,mitől?Erre Ő:"Beütöttem."Ja,hát jó.Aztán persze figyeltem,mit csinál ás látom ám,hogy odakap a füléhez és azt mondja:"Jajj!"...amit ekkor gondoltam,az nem tűr nyomdafestéket,de szerintem el tudjátok képzelni.Gyorsan megfürdettem,hogy ha menni kell,legalább tiszták legyünk és adtam Neki Nurofent.Az hatott,legalábbis éjjel egészen jól aludt,nem kellett az ügyeletre rohanni...mármint éjfél után,mert addig iszonyúan köhögött ismét,élesen,szárazon...honnan???Honnan???Miééért???
Ma reggel az első utunk a gégészetre vitt,megnézte a doktornő...nagyon csúnya,gennyes a füle,szerencsére "csak" a jobb...megengedem,hogy felszúrja?Mit mondhattam volna...jön a Húsvét,a fülfájással állítólag csak a fogfájás vetekszik...naná,hogy engedtem.
Drága Kicsi Lélek,nem vergődött,nem rángatta Magát,halkan sírdogált...elhitte,amit mondok,miközben lefogtam és öleltem,pusziltam,hogy nem lesz semmi baj,mindjárt jobb lesz...nagyon büszke voltam Rá!!!Csütörtökön kell visszamennünk,remélem,nem szúrnak újra,ebben (szerencsére) nincs tapasztalatunk,nem tudom,mi az eljárás ilyenkor.
Délután vissza a Dokibácsinkhoz,előtte egy órát azért nyugalomban tudott aludni a Nórika,nem köhögött közben.Meghallgatta,csúnyán szörcsög a tüdeje,kicsit piros a torka....sikítani tudtam volna,dehát tegnap még semmi baja sem volt!!!!
Antibiotikumot kapott VÉGRE,Augmentin Duo-t,meg a szokásos Calcimusc-ot (mint a vizet,már kb. úgy isszuk,3hónapja),köptetőt(ezt is szinte folyamatosan kapta idén) és várunk.Oda pénteken reggel megyünk vissza.
Remélem,nem lesz semmi baj és hamar jobban lesz,mert már én is rívok...nem értem,miért esik újra és újra vissza!!!
A szülinap nagyon jól telt,majd rakok fel képeket és talán írok is róla,ha kicsit magunkhoz térünk...



glitter-graphics.com

4 megjegyzés:

Pont.én írta...

Jaj, drága kicsi szentem! GYógyulgassatok! Küldjük a pozitív energiákat!

Babi néni írta...

Jobbulást a kicsi lánynak, sőt inkább teljes gyógyulást! Szegényke.

A fülszúrással nekem jó tapasztalataim vannak, mármint úgy emlékszem, hogy egyáltalán nem fájt, sőt, miután felszúrták a fülemet egycsapásra elmúlt a pattogó-feszítő fájdalom, és valami meleg trutyi egyből kifolyt. És sokkal jobb, ha egy szép szúrás ejti a sebet, mint ha felfakad, mert az utóbbi nehezebben gyógyul.

Nem volt mandulaműtéte vagy ilyesmi? Mert akkor talán hegesen gyógyult. Nem mond semmi értelmeset a doki?

Zsófi írta...

Nagyon sajnálom Nórikát:(Remélem hamar rendbe jön,és nem kell újra felszúrni a fülét!!!Gyógyuljon meg hamar!!!!

Cila Zzy írta...

SZia!
Ma nálunk lépett életbe a fülfájás... tavaly már volt egyszer, akkor hurutos volt a fülcije, kapott rá kálium muriaticum ch9-et, és sok C vit-t, pár nap alatt átment. na, most adagoltam ismét a fentieket, de egyre durvább. Tavaly nekünk is állandó volt a mindenféle kór és a magas láz, aztán megismertem a Dr Rados Györgyöt, aki országos hírű term.gyógy.gyerekdoki, és itt lakik és rendel a szomszédban... (no komment) Na, ő ajánlotta, h az ökonetes echinacea!gyömbért 3hétig napi3Xfél pipettányit, aztán két hét szünet, aztán így tovább a téli időszakban. És láss csodát, alig-alig volt beteg és akkor sem annyira durván. Azt nem mondhatom, h mert megszokta az ovis bacikat, mert janu.elején ovit váltottunk, még a falu is más, nem csak annyi, h a szomszéd oviba vittük az utca túl oldaláról. 5000Ft ez az üvegcse echinacea, de nekünk kb 2-3hónapra elég. Előtte egy-egy betegség volt vagy 10ezer. De nem a pénz számít, hanem, hogy NEM BETEG. (kivéve most.. mert hát mikor legyen egy papgyerek beteg?! Húsvétkor! Naná!) :-)