2011. december 12., hétfő

Gégegyulladás és hörghurut....

Nah,Feleim ismét itt vagyok.Táppénzen.Nórika beteg.
Szombaton délután kezdődött kicsi rekedtséggel,de olyan régen volt már beteg,hogy nem figyeltem fel időben az intő jelre.Mondjuk sok mindent nem csinálhattam volna.Szóval éjfélkor ugatva kezdett köhögni,mint a fókák.Ablaknyitás,calcimusc....vártunk...szerettem volna elkerülni a Rectodelt kúpot,de éjjel 1-re olyan rosszul lett,hogy nem mertem tovább várni vele.Még hajnali 6-kor is csúnyán "ugatott",persze akkor már nagyon fáradt is volt és nyűgös,én sem aludtam,mert vagy Mellette ültem,vagy ha lefeküdtem,mert elcsendesedett,tuti,h 10perc múlva hívott...de aztán túléltük az éjszakát.Akinek ismerős a laringitis,az tudja,hogy az első éjszaka,amikor kitör,az a kritikus,utána a rémes tünetek általában enyhülnek és egy jópofa hörghurut marad utána.Na,nálunk ez annyira "jópofa",hogy egész héten nem mehet közösségbe a Lánykánk.Persze köptető,aztán calcimusc továbbra is és a megemelt Flixotide spray...jeee :-S.
Eléggé nyűgös,ma pl. nem tetszett Neki,hogy MÁR hajnali 8:20-kor felkeltettem,de sajnos muszáj volt mennünk a Dokibácsihoz.
Szóval most gyógyulunk és pihenünk.Szerencsére az étvágya jó és elég sokat iszik is,ami a köptető hatása szempontjából eléggé kedvező hír :-)!


Itt egy kis játék...mert megígértem :-)!
http://erikamunkai.blogspot.com/2011/12/villam-jatek-iii.html

glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: