2012. július 17., kedd

Mai ebéd

Leültünk ebédelni,a héten még szabin vagyunk G. és én is. G. bekapta az első falatot,én csak a számhoz közelítettem... Nórika:"Inni kérek!" G. felállt,adott inni Neki. Bekaptam közben az első falatot...lenyeltem majdnem... Nórika:"Szalvétát kérek!" Felálltam most én,adtam szalvétát. Két falat. Nóri lelkesen énekelget többszöri felszólítás ellenére is,h csendesen eszegessen. Nyúl a pohár után vidáman,a limonádé zsuppsz,már borul is.Kenyérre.Fél asztalra,padlóra...JEEEEEE Rutinosan G. felmosóvizet csinál,én törölgetek,elpakolok,szerencsére nem volt szeráj a konyhaasztalon,egy szelet kenyér és a kulcsok lettek csak limcsisek. Eközben,mintha mi sem történt volna,Nórika kért még egy csirkecombot :-DDDDD Agyvérzés. Készen lettünk,visszaültünk,nyugi.....még egy falat. Nórika:"Én már nem eszem többet!Naaa.....hol a limonádém?MEGITTAD???"-fordul felém igen-igen szemrehányó és szigorú tekintettel. Nyihogva felröhögtünk G.-vel. Aztán Nóri megitta ÁLLVA az én limonádémat,mert arra már nincs idő,hogy leüljön,mert számomra érthetetlen módon "szörfözni" kell a nagy plüsskacsával a nappaliban a padlón :-DDDDDD. Köööööszönjük az ebédeeeet! glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: