2013. február 6., szerda

Itt vagyunk :-)

Még mindig nem vesztünk el :-).A 2012-es Karácsonyunk nagy szeretetben és boldogságban telt :-).Nóri el volt ájulva az ajándékaitól,babaházat,porszívót és mesekönyveket kapott tőlünk,a Mamáéktól és a Tesóktól pedig mesekönyveket,puzzle-t,társasokat,legót és még ki tudja,milyen csodás dolgokat kapott,azt sem tudta,hova kapjon :-).Én G.-nek egy órát adtam,én Tőle pedig egy okostelit kaptam,mindketten a titkos vágyunkat kaptuk a Másiktól :-).Ezeket nem azért írom le,h "villantsak",csak hogy emlékezzünk később is,hogy melyik évben mi volt az ajándék :-).A Szilveszterünk nem egészen úgy telt,ahogy elképzeltük,de azért ezen is túl vagyunk. Meglátogattuk a Dédimamákat is,mindenhol nagyon szeretetteljes volt a hangulat.Sajnos azonban a fácánkerti Dédimamánk Karácsony után néhány nappal eléggé rosszul lett,fájdalmai voltak és mire a körzeti orvosa komolyan vette a problémát és végre kórházba került,már olyan súlyos volt a helyzet,hogy 7órán keresztül műtötték,3életmentő műtétet hajtottak végre Rajta.Szegényem,bár már 83éves,egészen jól viselte a dolgot,azóta már otthon van,Anyukámék rendezik,egyre erősebb :-). Nórika egyre talpraesettebb,bátrabb!Nem felejti el a második feladatnál,hogy mi volt az eredeti első kérdés,tesin is megcsinál minden feladatot,nem mondja azt,hogy "én ezt nem tudooom" :-). Már eltelt fél év a baletten is,nagyon édesek voltak a kislányok a félévi vizsgán :-). Kedden,5.-én voltunk ismét Pécsen,epilepszia-kontrollon,ismét eltelt egy teljesen tünetmentes és gyógyszermentes év :-)!!!Gyorsan végeztünk,legközelebb 2014 májusában kell jelentkeznünk és ha addig is ugyanígy leszünk,mint most,akkor véglegesen gyógyultnak nyilvánítja a Doktornő :-D!!! glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: