2007. október 14., vasárnap

Terhesség 5.

24. hét. Beköszöntött a 2007-es szép ÚJ ÉV!
Jelentősen megnőtt mostanra a pocim,fájdogál is ott lenn.Bár nem görcsöl,inkább olyan izomláz-szerű húzódás.Doki szerint semmi jelentősége.Izomláz nem lehet,mert egy percet se tornáztam eddig,pedig tervben volt.
Egyre fáradékonyabb vagyok,nehezebb is szerintem elviselni.Nem a sárkányom bújt elő,hanem sokat sírok,nagyon érzékeny lettem.Szegény Ágika barátnémat meg még mintha irritálnám is,nem tudunk egymással mit kezdeni,sokat vitatkozunk.Már mindketten várjuk,hogy elmenjek szül. szab.-ra.A Gábor is rendre kétségbeesik,mindig fél,hogy Vele van baj,hiába magyarázzuk,hogy ez csak múló agybaj.

25.hét. Karácsonyi zabálások után újabb védőnői kontroll, 3.5 kg-t híztam,bár a Baba is szemmel láthatóan gyarapodott.Erre nem szólt semmit a Marika,de a vérnyomásom...143/90.Bár melegfront van ismét és enyhe az idő,azt javasolta,figyeljek oda,mert ebből még baj lehet.A Doki szerint előfordulhat,hogy pár napra be kell majd feküdnöm a kórházba és kapok valamilyen gyógyszeres kezelést.Na,neee!Inkább megpróbálok többet pihenni.Kezd kicsit estére dagadni a lábam,nem is csoda,sokat megyek.
A héten a háziorvosomnál is voltam,terheléses-vércukor vizygálatra kaptam beutalót,meg átírattam a TAJ-kártyám,személyim,lakcímkártyám,bankkártyát.

26.hét. Ez az utolsó munkás-hetem.Már egy hete itt van az utódom,tanítom befelé.Lassan Ő csinál már mindent,de az irodában nincs több gép,anélkül meg nem lehet haladni,így nem nagyon csinálok semmit.Ennél fárasztóbb nincs is,sokszor már sírok,mire hazakeveredek és aggasztó módon fájdogál a pocim.
Ezen a héten,jan.18.-án este gyönyörűen esett a hó,bezzeg Karácsonykor...A Gábor egyre náthásabb,ki is írta a Doki keddig.Pont jó,mert csütörtöktől én is már szül. szabin leszek,tudom ápolni.
Vasárnap lejött a Lackó és megcsinálták a babaszobát!Már csak be kell vásárolnunk és jöhet a bébi.Eddig babonából nem engedtem venni semmit,bár a Gábor már kb. októberben berendezte volna!Na,majd most!

27. hét. Most már itthon pihenek,végre megyünk 4D ultrahangra!Úgy kértünk időpontot,hogy mindenképp a mi V. Dokink csinálja.
GYÖNYÖRŰ KISLÁNYUNK LESZ!Aranyoskája,azaz Nórika végigaludta az egész vizsgálatot,hiába kóláztam kicsit előtte.Azért szórt néhány "morzsát":mosolygott (egyik korábbi bejegyzésnél láthatod),szopta a bal hüvejykujját és akkorát ásított,hogy a Dok többször is visszajátszotta.Apukája elbűvölten nézte a Kislányát,közben szorongatta a kezem.Még az asszisztensnő is megjegyezte,milyen szép kislány,csodálatos felvételek születtek!!!Borimamijával a mosolygós képről csináltattunk fényképet,egérpadot is ,sőt a monitorról is Ő mosolyog ránk.Megvettük a kiságyát kókuszmatracostul,ágyneműstül,baldachinostul.
Spéci babakocsit,hatalmas nem bolygós kerekekkel,bézs és narancssárga,nagyon vagány.
A hordozó sötétkék,süt róla a biztonság.
A Bogitól és az Anitától csomó babaruhát kaptunk már,kimostam,rendbetettem mindet.
Szerda a terheléses-cukor napja.Előre rémisztgettek,hogy majd vagy kidobom a tacskót,vagy elájulok mivel nagyon émelyítő a tea és hatalmas cukorlöket,de semmi bajom se lett,azért jó ,hogy a Gábor elkísért.Kerek 2órát kellett várni az eredményre,már farkas éhes voltam.Persze tökéletes lett.
Nórika már 1166g,abbahagytam az Elevitet.

28.hét. Egyre többet fáj a hasam,be fogunk jelentkezni vizsgálatra.Bár lehet,hogy csak többet kéne pihennem,sokat sétálok,itthon meg főzőcskézek,lehet hogy ez a gond,de nagyon unalmas egyedül egész nap.Nórika sokat rúgdos,főleg az oldalamat,mintha tudná,mennyire csiklandós vagyok és incselkedne.

Nincsenek megjegyzések: