2007. október 15., hétfő

Terhesség 6.

30.hét. Mára jelentkeztünk b a Dokim magánrendelésére a fájdalom miatt.Megnézett ultrahanggal,be is kukucskált,nem tágulok-e?!Szerencsére nincs semmi baj,nincs magyarázata a rossz érzésre,talán annyi,hogy a 4D óta a Nóribaba 1166g-ról 1890-re nőtt és feszülnek a méhszalagok.Már több mint 40cm hosszú,valószínűleg 1-2héttel hamarabb jön,mint számoltuk.Bár nov.-ben volt cytológiám is,most nem találta az eredményt a füzetében.Mondta,menjünk be a kórházba és ott majd megmondják.

31.hét. Ma 6hét kihagyás után ismét voltam Védőnőnél,vizelet-vérnyomás rendben,és csak 1.5kg jött fel!Ezen még a Védőnők is meglepődtek.Jól lekaptak viszont a hasfájás miatt a tíz körmömről,túl sokat pörgök,többet kellene FEKVE pihennem,mert baj lesz!Meg is ijedtem,be is tartom.Utána cyt. miatt megkerestem a Nővért,de a nov.-i vizsgálatot Ő se találta,csak még az azelőttit,márciusban.Negatív volt,be is írta.Hogy a Dok mit csinálhatott,nem tudom!
Azt mondta a Gábor,hogy ha pihenek,azaz jó kislány leszek,elmehetek kórusra.Jó sokat sétáltunk Ágikával,kényelmesen elfáradtam.Vicces volt,mert nem fértem be a pocakommal a padba.
Kicsit náthás vagyok,amíg az Elevitet szedtem,ilyen nem volt,de nam akarom,hogy a Nórika olyan felpumpált legyen,mint a táposcsibék.
Mostanra rendesen beindult az előtejem,éjjel folyton "kiborul",sokat kell cserélnem a lepedőket.
Voltunk a leendő gyerekorvosunknál is,dr. Gy. G.-nál,megbeszéltük a szülés utáni teendőket.
Kivasaltam a kis bodykat,rugikat,jó érzés volt.Elkezdtem a gyerekszoba falát is díszíteni,pillangók,virágok és napocska lesz rajta.Szép színesek.

32.hét. Már annyit ég a gyomrom,hogy éjszakánként literszámra iszom a tejet,de az segít.Mikor felébredtem egy reggel,a Nóri egészen fennt feküdt a pocimban,összegömbölyödve,mint valami kiskutyus,szinte érzem minden kis porcikáját,nagyon aranyos.Határozottan éreztük a szívdobogását,furcsa volt két különböző ritmust,az Övét és az enyémet,egyszerre érezni.
A Gábor olyan féltő szeretettel vesz körül,ami minden nőnek az álma lehet,nagyon boldog vagyok!
Mostanában rosszul alszom éjszaka,fáj mindenem,nehezen kapok levegőt,ég a gyomrom,a Baba meg sokat csuklik,ugrál.Szerencsére nappal tudok szundikálni 1-1 órát,de ez nem ugyanolyan,mint az éjszakai pihenés.
Most már mindentől nagyon hamar kifáradok,csak a langyos fürdő segít.Ringatom a Bébikét,Ő meg a kis popsiját belefészkeli a símogató tenyerembe.Imádom!

Nincsenek megjegyzések: