2007. november 2., péntek

Harapás: NEM!!!!

Szóval ma nem harapott (kopp-kopp-kopp),evett rendesen a Nóribaba.Szerencsére.Már félek a szájacskájába adni a cicit és ugrásra készen várok,figyelem,ha nyammogna,tépem is kifelé.Egyébiránt azt a tanácsot kaptam,hogy ha már látom hogy jóllakott,ne engedjem sokat "komfortcumizni",illetve ha mégis "megmar",határozottan mondjam:NEM SZABAD!Vicces lesz,mert először sikítanom kell,aztán nyelem a könnyeim,végül kinyögöm a varázsszavakat...állítólag egy hét,és már nem fog többé ilyet csinálni.De jó!
Ma megírtam az első beadandómat,ki gondolta volna,hogy a választott címem: "Az egészséges csecsemő táplálása az első félévben".Csak 3-4oldal kellett,de 12es betűmérettel teljes 5órámba tellett.Jól elfáradtam,de örülök,hogy megvan!Ide is bemásolom,én ölni tudtam volna ilyen infókért annak idején!

Nincsenek megjegyzések: