2007. november 1., csütörtök

Mindenszentek

Jelentem,hajnalban és este rendben volt a tejmennyiség,de sajnos mindkét cicit úgy megharapta most este a Nóri,hogy nem tehetek róla,sírtam.Szegény,erre persze jól megrémült,Ő is elsírta kicsit magát,de hamar megvigasztaltam.Anyám!Mi lesz,ha ezt tovább folytatja?Vagy ami még rosszabb,megijed a reakciómtól és nem lesz hajlandó szopizni?Basztikuli,mi lesz,ha fenn is lesz fogacska,ha már a két alsóval is ilyet művel?!Kértem tanácsot egy (majdnem) IBCLC-től,azaz szoptatási tanácsadótól,majd megírom,mit mondott!
Ma nagyon jó nap volt,reggel a Nórika bevágott fél üveg őszibarackpépet,3/4 banánt,meg egy fél virslit!!!Nagyon élvezte az új ízű és állagú husit,egészben adtam a kezébe,nem turmixoltam le,élvezettel nyammogta.Érdekes volt,hogy nem nyelte le a lerágott falatokat,hanem mammogta,mintha rágna.Ezek szerint nem lesz gond a szilárdabb kajákkal se!
Lehet,hogy a virsli miatt harapott?Ajjaj,puha,ízletes....de a cicimet neeeeee!
Ebédre Anyukámékhoz mentünk,villámgyors kaja volt,mert addigra a Bébike úgy kimerült a mindenki karjában való játéktól,hogy mindenen sírt.Hazajöttünk,de útközben már a Zasztiban elaludt.Csak akkor ébredt,mikor finoman keltegettem az ebédjéhez,úgy kuporgott a hordozójában,mint valami kis gubó.Pont befejezte a kaját,mire Anyáék leértek,Ők vigyáztak a Nórikára alvás közben,mi meg elmentünk a temetőkbe.Nagyon szép idő lett mára,de annyi kelekótya ember kavart mindenfelé,nagyon kellett figyelnünk,hogy épp bőrrel megússzuk a "kalandot".
6 körül értünk haza,addigra éppen végeztek az uzsival,sokáig,fél6ig aludt a Nóri.Nagyon örült,mikor meglátott minket,főleg az Apját!
Valami egész különleges viszonyban vannak Apukámmal.Ha felveszi,rögtön odadugja a Baba a homlokát,aztán az orrocskáját is az arcához...édes nagyon,mintha szeretgetni akarná a Lacipapit.Ezt senki másnak nem csinálja,már a múltkor is nagyon nevettünk.
Egyébként is nagyon "formában" volt,sokat és hangosan beszélgetett,dobálta magát és állandóan az oldalára fordult,nagyon mozgékony!A lába soha meg nem állna, és folyton hadonászgat a kis duckó karjával.Anya mesélte,hogy uzsonna közben a Nórika egyszer csak egészen kicsavarodva hátrafordult,oda,ahol az Apja szokott ülni a laptoppal,kereste!Én ezt fürdés közben figyeltem meg,akkor is egészen belelógatja a kis fejét a vízbe,annyira hátra akar nézni.

Nincsenek megjegyzések: