2008. április 17., csütörtök

Esküvő,megint

Ma meghívást kaptunk egy közeli jó ismerősünk és egyben kórustársam esküvőjére!Már egy ideje tudtuk,hogy meg fognak minket invitálni és már nagyon várjuk a mulatozást.
Legutóbb tavaly szeptemberben voltunk,Uncsitesóm ment akkor férjhez.Most már sokkal felszabadultabb leszek valószínűleg,mert akkor még nagyon pici volt a Nórika,meg szopizott is,szóval most nyugodtabban hagyjuk itthon.Addig majd főz,mos,takarít,meg kicsit nézheti a TV-t is talán.....
Május 1.-én meg a Fővárosban leszünk,a Gábor cége nagyszabású majálist szervez.Már nagyon várjuk,biztos izgi lesz!
Májusban lesz még a Testvérem 23. szülinapja is (hm,szemtelenül fiatal!),illetve lesz még egy esemény,amit a legkevésbé sem várok:a hónap végén kell időpontot kérnem a Nóca 15hónapos oltására!Még egyiktől sem féltem ennyire,igaz,bővebbet csak erről olvastam,és nem nagyon tetszett.De kötelező,és itthon még nem választhatja meg a szülő,hogy melyik kötelezőt adatja be,csak az ajánlottak közt "mazsolázhat".Mi "csak" a kötelezőeket adattuk be eddig,illetve az asszisztens nagyon ajánlotta a közösségbe való menés,(tehát idén novemberben) a gennyes agyhártyagyulladás ellenit.Egyik szúrástól sem voltam elragadtatva,de mivel nem értek hozzá,nem ellenkezem.Meg kell lennie,hát meglesz.Szóval májusban sem fogunk unatkozni!
Ma és tegnap ugyan nemsokmindent írtam ide,de:megszerkesztettem az aláírásomat,amit minden bejegyzés alatt megtalálhattok majd,és tettem fel zenebonát is,akinek van kedve,belehallgathat!Ezeket egy angol (vagy ír?) nő blogján találtam,teljesen véletlenül klikkelgetve!
Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések: