2008. október 15., szerda

Marokkó az éjszakában


Biztos ismeritek a marokkó nevű játékot,a hegyes pálcikákat marokra kell fogni,kicsit csavarintani rajtuk,majd hirtelen elengedni az egész csomagot.Akkor úgy kell felvenni egy-egy pálcikát,hogy a többi ne mozduljon kicsit sem.Különböző jelek vannak rajtuk,mindegyik pontot ér.
Na,nagyjából ezt játszottuk a Nórikával az éjjel fél 2-től fél 3-ig.Felébredt és sírt,olyan "szomjas vagyok"-jelleggel.Vittem Neki teát de valamiért nem tudta kiszívni az üvegből.Csak cuppogott rajta.Kipróbáltam (amúgy nem szoktam a cumisát a számba venni),jött a tea.Gyorsan kicseréltem egy másikra,de addigra komplett hisztibe vágta magát és már teljesen magához tért.
Megitta az egész üveggel,majd nyújtotta a kezét,hogy fogjam.Nem akarta szopni az ujját,ahogyan aludni szokott és a Zsirije sem érdekelte.Leültem mellé,simogattam a kis mancsát,majd mikor úgy éreztem,egyenletesen szuszog,óvatosan leeresztettem (lásd marokkó).Közben altatót dúdoltam.Mire leért a keze és véget ért a dal,persze felébredt,sírni kezdett.
A következő felvonásban nyújtotta mindkét karját,vegyem ki.Hiába csitítottam,rázendített a sírásra,gyorsan kivettem,ölelgettem,ringattam.Arcomhoz szorította a kis pofikáját (de jó volt!) és szépen elaludt.Nagyon óvatosan visszatettem az ágyába (megint a marokkó),persze azonnal felébredt,mikor felegyenesedtem.Elkezdett az eddigieknél még jobban sírni .Ekkor már nem voltak illúzióim,éreztem,hogy ott fogok aludni a kisszéken az ágyára borulva.
Aztán jött safety-Apa (Forma-1 és Ágika után,szabadon)!!!Visszaküldött az ágyamba,hadd próbálja meg Ő is.Két perc múlva kábé már ott is volt mellettem,állítása szerint nem csinált semmit,csak mondta,hogy "Aludjál!" és megsimogatta a Kislánya okos fejét.És kész.Aludt.
Az már csak mellékes,hogy hajnali negyed 4-kor megérkezett a szomszéd a munkából,majd a fürdőszobából tájékoztatta a szobában levő feleségét,mi minden történt,végül még tévéztek egy laza órácskát...mintha mellettem ültek volna.
Ja,és a Fűnyírós Ember is már fél 8-kor az ablakunk alatt keringett a kis traktorjával,amit a Nórika nagyon utál,szóval jól ébredtünk.
Most úgy alszik,mint akit fejbevertek...



glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: